platforma online do zarządzania projektami

Faq - Najczęsciej zadawane pytania

1. Skąd mam wiedzieć, że oprogramowanie goProjekt będzie dla mojej firmy właściwe?

Głównie dlatego udostępniamy Państwu miesiąc testowania systemu całkiem za darmo. System goProjekt został stworzony z myślą o małych i średnich firmach. Dlatego też nie znajdą Państwo tutaj zawiłych funkcji. Wszystko pokazane jest w jak najbardziej przystępny sposób. Dodatkowo można zapoznać się z wersjami demo.

2. Do czego jestem zobowiązany przy zakładaniu konta?

Przede wszystkim należy przeczytać w całości nasz regulamin. Bezpłatne używanie naszego oprogramowania nie zmusza Państwa do dalszego korzystania z oferowanych usług. Na trzy dni przed upływem okresu testowego zadzwonimy lub wyślemy e-mail z pytaniem: "Czy są Państwo zainteresowani dalszą współpracą?".

Jeśli tak, poprosimy o zadeklarowanie z jakiego wariantu płatności chcą Państwo skorzystać. Jeśli nie, dezaktywujemy konto.

3. Co dokładnie oznacza dezaktywacja konta?

Dezaktywacja konta będzie uniemożliwiała zalogowanie się do systemu. Jeśli jednak w ciągu miesiąca od tej "blokady" zdecydują się Państwo na współpracę, konto znowu będzie aktywne. Jeżeli jednak tak się nie stanie, usuniemy z systemu Państwa dane.

4. Czy stali klienci mogą liczyć na dodatkowe bonusy?

Oczywiście. Naszym głównym celem jest zapewnienie asysty podczas współpracy. Gwarantujemy stały kontakt mailowy i telefoniczny. Dodatkowo dla stałych klientów posiadamy specjalne rabaty. Przy deklaracji korzystania z systemu goProjekt przez pół roku oferujemy w tym okresie 1 miesiąc korzystania za darmo!

Jeżeli klient zdecyduje się na współpracę na okres 1 roku - gwarantujemy, że poniosą Państwo opłaty tylko za okres 10-ciu miesięcy! Wszystko zawarte jest w naszym cenniku.

5. Owszem, na stronie goProjekt jest informacja o bezpieczeństwie moich danych, ale chciałbym, by wytłumaczono mi to w bardziej przystępny sposób. Czy mogę być pewny, że moje dane są bezpieczne?

Dajemy na to gwarancję!!! Zapewne korzystają Państwo z konta bankowego przez Internet i mają Państwo do tego zaufanie. Banki mają szyfrowane połączenie SSL - u nas jest tak samo! Państwa dane nie zostaną ponadto utracone - zawsze tworzymy kopię zapasową.

Ktoś może mieć wątpliwości co do ciągłości korzystania z systemu w przypadku awarii u operatora. Otóż nasz serwer obsługuje dwóch operatorów: przerwa techniczna u jednego nie spowoduje braku dostępu do goProjekt. Dodatkowo mamy "postawiony" serwer specjalnie dla goProjekt. Dzięki temu jest zwiększona wydajność i nie ma obciążenia, jak w innych firmach.

6. Czy goProjekt będzie wzbogacone o dodatkowe funkcje?

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta. My nie stoimy w miejscu, my ciągle idziemy naprzód! Dlatego też postanowiliśmy dołączyć niebawem dodatkowe opcje m. in. zarządzanie kosztami.